Radary Kontroli Zbliżania (ASR)
Radar Kontroli Zbliżania (ASR) firmy Marconi typu S511H na lotnisku w Gdańsku.
Ten sam radar z mniejszej odległości.
Wieża antenowa. Anteny ukryte są pod kopułą dielektryczną, zabezpieczającą je przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi.
Teraz kilka zdjęć szaf z układami elektronicznymi radaru. Widok z lewej...
i z prawej strony.
Zbliżenie...
i większe zbliżenie.
Radar S511. Pierwsza wersja z lat 1980-tych.
Radar S511 w wersji T (S511-T).
ASR "Surveyor" produkcji Marconi Radar Systems.
"Surveyor" na wieży z zainstalowaną anteną SSR.
Dwie szafy nadawczo-odbiorcze i procesor sygnału radaru "Surveyor".
Wykres pokrycia w płaszczyźnie pionowej "Surveyora".
Radar ASR-9 produkcji Westinghouse na lotnisku Okęcie.
Antena radaru ASR-9.
Radar ASR-12.
ASR-12. Widać, do czego służy.
Radar AVIA D zainstalowany na lotnisku Berlin-Schönefeld.
Radar Kontroli Obszaru AVIA CM zainstalowany w Pułtusku.
Antena radaru AVIA CM w zbliżeniu.
Kabina operatora radaru AVIA CM w wieży podantenowej.
Falowodowy trakt nadawczo-odbiorczy radaru AVIA CM.